Logo
Ford

Ford wycofuje reklamy sedanów w USA

Ford zdecydowanie zmienia swoją politykę w USA. Producent postanowił zrezygnować na amerykańskim rynku z sedanów oraz mniej popularnych za oceanem nadwozi. I tak już niedługo z tamtejszego rynku znikną modele Fiesta, Focus, Fusion czy Taurus.

Ford Ford

Zapowiedź o wycofaniu modeli i skupieniu się na crossoverach oraz SUVach nie jest zaskakująca. Już wiosną informowano o takich krokach. Teraz jednak decyzje wchodzą w życie. Ford poinformował, że wycofuje finansowanie dla marketingu sedanów.

Od teraz sieci dealerskie będą sprzedawać pozostałe w ofercie sedany, ale bez wsparcia działów marketingu. Z telewizji, prasy oraz internetu znikną reklamy czterodrzwiowych modeli. Cały budżet zostanie przekierowany do promowania crossoverów, SUVów i Mustanga.

Sprzedaż Forda w USA spadła o 21 procent w sierpniu. Przy tym sprzedaż Mustanga urosła o 35 procent, a SUVów o 20 procent. Lepiej poradziły sobie także pickupy i ciężarówki. Jak widać potężny spadek jest winą sedanów. Producent postanowił nie inwestować więcej w ich produkcje oraz promocję.

2018-09-10 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Ford wycofuje reklamy sedanów w USA