Kierowcy korzystający z elektronicznego systemu poboru opłat mogą mieć dostęp do swojego konta w swoim smartfonie. Specjalna aplikacja mobilna umożliwi sprawdzenie salda czy doładowanie konta na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.
– Poprzez aplikację udostępniliśmy podstawowe funkcjonalności z punktu widzenia użytkownika. Po pierwsze, zyskuje on możliwość sprawdzenia w dowolnym momencie salda umowy, po drugie, możliwość doładowania konta dostępnymi metodami płatności w systemie viaTOLL. Po trzecie, może także sprawdzić trasę do najbliższego Miejsca Obsługi Klienta – to się dzieje dynamicznie, np. w drodze – wyjaśnia w rozmowie z agencją Newseria Biznes Katarzyna Bołtowicz, kierownik działu obsługi klienta w Kapsch Telematic Services.
Dzięki aplikacji kierowcy zyskają dostęp do informacji o stanie konta również w systemie viaAUTO, przeznaczonym dla samochodów osobowych.