Logo

Opel liderem rynku pod względem wzrostu sprzedaży

W lutym sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 523 szt. samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje 16,5% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej – 2 165 sztuk. Łączna sprzedaż Opla w tym roku wyniosła 5 509 samochodów, czyli o ponad 24% więcej niż w pierwszych dwóch miesiącach zeszłego roku.

Sprzedaż samochodów osobowych niemieckiej marki w styczniu i lutym rosła znacznie powyżej rynku, dzięki temu Opel zwiększył udział z 6,85% uzyskanych w zeszłym roku do 9,02%, czyli o 2.17 punktu procentowego. Łącznie po pierwszych dwóch miesiącach roku sprzedaż samochodów osobowych Opla wyniosła 5 236 samochodów, czyli o prawie 24% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku, zakończonym wynikiem na poziomie 4 229 sztuk.

Liderem sprzedaży marki w pierwszych dwóch miesiącach roku jest, najczęściej wybierany przez klientów indywidualnych model na polskim rynku, Opel Corsa, którego sprzedaż wyniosła 1 933 sztuki. Tuż za nią uplasowała się Astra z wynikiem 1 451 egzemplarzy, trzecie miejsce na podium przypadło modelowi Mokka – 825 sztuk. Kompaktowy SUV Opla stał się nowym bestsellerem marki, jego sprzedaż w pierwszych dwóch miesiącach 2015 roku podwoiła się w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Luty był także kolejnym miesiącem wzrostów sprzedaży samochodów dostawczych Opla. Sprzedaż marki w tym miesiącu zwiększyła się o 59% w porównaniu do zeszłego roku. Łącznie od początku tego roku Opel sprzedał aż 32,5% samochodów dostawczych więcej niż w roku 2014. Liderem wzrostu jest Movano, którego sprzedaż w 2015 roku zwiększyła się dwukrotnie.

2015-04-09 - F. Bednarkiewicz

0

Komentarze do:
Opel liderem rynku pod względem wzrostu sprzedaży