Polska jest nie tylko jednym z największych, ale także jednym z najlepiej rozwijających się rynków dla koncernu Daimler AG. Za świetne wyniki sprzedaży samochodów ciężarowych Mercedes-Benz, stuttgarcka centrala wyróżniła Importera prestiżową nagrodą.
Rok 2014 okazał się bardzo dobrym dla samochodów ciężarowych Daimler AG, obejmujących m.in. takie marki jak Mercedes-Benz, Fuso, Bharat-Benz, czy Freightliner. Ich globalna sprzedaż wzrosła i wyniosła niemal 500.000 sztuk. W Europie Zachodniej, gdzie dominującą marką koncernu jest „Gwiazda”, mimo skurczenia się rynku udziały w sprzedaży wzrosły do 24,4%. Na tym tle wyróżniła się sprzedaż w Polsce, za co Importer – Mercedes-Benz Polska – otrzymał drugie miejsce w konkursie sprzedażowym Mercedes-Benz Trucks.
Konkurs organizowany jest co roku przez stuttgarcką centralę Daimler AG. Biorą w nim udział krajowi importerzy samochodów ciężarowych Mercedes-Benz. Ze względu na zróżnicowanie rynków pod względem ich wielkości i dynamiki, wyznacznikiem rankingu są wzrosty sprzedaży pojazdów i części zamiennych w stosunku do zakładanych planów.