Logo

Sieć dilerska Toyoty, ex aequo z Renault, zwyciężyła w Wielkim Teście Salonów

Sieć dilerska Toyoty zajęła pierwsze miejsce w Wielkim Teście Salonów, przeprowadzonym przez tygodnik „Auto Świat”. W całej Polsce sprawdzono ponad 200 salonów dwunastu marek. Toyota, ex aequo z Renault, uzyskała najwyższy wynik w punktacji ogólnej badania, wyprzedzając Volkswagena i Hyundaia.

Dwunasta edycja największego w Polsce badania salonów sprzedaży nowych aut została przeprowadzona w czerwcu bieżącego roku. Według przyjętej metodologii, wylosowanych zostało po 18 salonów każdej marki. Ocenie poddano: organizację salonu, jakość obsługi oraz jazdy próbne. Salony Toyoty nie tylko zajęły pierwsze miejsce w badaniu, ale także uzyskały najwyższy wynik w kategorii „jakość obsługi klienta”, w której brano pod uwagę m.in.: zrozumiały język handlowców, aktywną prezentację samochodu, czy gotowość handlowców do negocjacji cenowych.

Wśród najlepszych stacji dilerskich, wyróżnionych maksymalną liczbą punktów, aż pięć to salony Toyoty: Anwa w Krakowie, Toyota Łódź, Auto Podlasie Siedlce, Concept+ w Bielsko-Białej oraz Jaworski Auto we Włocławku. Łącznie 14 stacji Toyoty może pochwalić się bardzo wysokim wynikiem, co najmniej 75% oceny maksymalnej.
Sieć dilerska Toyoty znajduje się na czołowych miejscach zestawienia już od 2010 roku. Tegoroczna edycja badania jest potwierdzeniem najwyższych standardów obsługi w salonach Toyoty w Polsce.

2015-07-29 - F. Bednarkiewicz

0

Komentarze do:
Sieć dilerska Toyoty, ex aequo z Renault, zwyciężyła w Wielkim Teście Salonów